خدا اامید من است....

خدا اامید من است....

نقل است که حضرت موسی علیه السلام در کوه طور در

مناجات خود عرض کرد: یا اله العارفین  

جواب آمد لبیک (یعنی ندای تو را پذیرفتم) 

سپـــس عرض کرد:

یا اله المحســــنین (اى خداى نیکوکاران ) جواب شنید لبیک

سپس عرض ‍کرد: یا اله المطیعین (ای خدا اطاعت کنندگان)

جواب شنید لبیک،

سپس عرض کرد: یا اله العاصین (ای خدای گنهکاران)،

این دفعه سه بار شنید لبیک،لبیک ؛ لبیک .

حضرت موسی علیه السلام  عرض کرد: حکمتش چیست

که این دفعه سه بار شنیدم که فرمودی لبیک،

 به او خطاب شد: عارفان به معرفت خود، و نیکوکاران

به کار نیک خود، و مطیعان به اطاعت خود، اعتماد دارند،

 ولی گنهکاران، جز به فضل من، پناهی ندارند،

اگر از درگاه من ناامید گردند، به درگاه چه کسی پناه ببرند؟ 

 





:: برچسب‌ها: خدا اامید من است،غمگین،ارام جان،نیکو کاران،لبیک ،موسی،مطیعان،گنهکاران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : مهرداد
تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: